پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227329
رونالدو را به پرسپوليس مي‌آوريم!
تاریخ انتشار : 1395/09/29 08:55:53
نمایش : 1459
سرمربى کروات پرسپوليس در پايان ديدار تدارکاتى امروز برابر خبرنگاران قرار گرفت و به تشريح شرايط تيم پرداخت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، برانکو ايوانکوويچ بعد از پيروزى تيمش مقابل شهردارى ورامين در ديدار تدارکاتى مقابل خبرنگاران قرار گرفت و در خصوص شرايط نقل و انتقالات، شکست برابر ذوب آهن و اتفاقات پيرامون اين باشگاه به صحبت پرداخت.


کسي حق ندارد خبرنگاران را از پرسش منع کند

برانکو در ابتداي مصاحبه توضيحاتي درباره  گفت‌وگوي ناتمامش پس از شکست مقابل ذوب‌آهن و دخالت فردي از باشگاه ذوب‌آهن به زبان آورد. خبرنگاران مي‌گفتند اين فرد اجازه سوال کردن به خبرنگاران تهراني را نداده و برانکو در پاسخ گفت نمي‌دانسته که اين اتفاق رخ داده اما هيچ کس حق ندارد خبرنگاران را از پرسش منع کند.

 شکست بالاخره مي‌رسيد

باخت مقابل ذوب‌آهن يا هر تيم ديگري بالاخره اتفاق مي‌افتاد. ما بعد از مدت‌ها بي‌شکستي در روزي که مستحق اين شکست نبوديم، 3 امتياز را از دست داديم. ما تيم بهتري به نسبت حريف بوديم اما بايد به ذوب‌آهن هم بابت نتايج خوبش تبريک گفت. آنها همه امتيازاتشان را با استحقاق به دست آورده‌اند اما ما هم مستحق شکست نبوديم. اين فوتبال است؛ خوشبختانه تماشاگران بازي خوبي را تماشا کردند. اميدوارم اين شکست يک درس براي ما باشد.

 

شناخته شده بودن ترکيب چيز عجيبي نيست

در پرسپوليس بهترين‌ها بازي مي‌کنند. من روي نيمکت عليپور، نوراللهي، پريميوف، محرمي و ... را دارم که در هر بازي با توجه به شرايط تاکتيکي خاص آن بهترين بازيکن را به زمين مي‌فرستم. همچنين ما بازيکنان جواني مثل علوان‌زاده، آقايي و شهاب زاهدي را هم داريم. من نمي‌دانم مشکل چيست. اينکه مي‌گويند ترکيب تيم ما شناخته شده است هم چيز عجيبي نيست. من هم 11 نفر اصلي ذوب‌آهن را مي‌شناسم و جالب است بگويم که آنها دقيقا مطابق با پيش‌بيني ما به ميدان رفتند و هيچ تغييري نداشتند فقط با مصدوميت قنبري يک بازيکن جوان جاي او را گرفت يا در تيم تراکتور؛ البته من ايرادي در اين صحبت‌ها نمي‌بينم چون مفسرين هم وظايف و نظرات خاص خودشان را دارند. اما من هم فلسفه خودم را دارم.


کاش تعطيلات 25 روز بود

سرمربي پرسپوليس درباره آماده‌سازي نيم فصل گفت: صحبت کرديم که به اردو برويم اما هنوز برنامه ليگ را نمي‌دانيم. ضمن اينکه من شنيده‌ام تيم‌ملي قرار است به اردو برود اما هنوز برنامه و گزارش رسمي را از باشگاه دريافت نکرده‌ايم. اگر بين دو نيم فصل وقفه‌اي 25 روز براي استراحت وجود مي‌داشت خيلي خوب بود اما ظاهرا اين زمان کمتر از 2 هفته است. ما در ژانويه بازي‌هايمان را شروع مي‌کنيم و نمي‌‌دانم که آيا تاريخ بازي‌هايمان با تاريخ اردوهاي تيم‌هاي خارجي در دبي يا کشورهاي همجوار هماهنگ مي‌شود يا نه؟

 
سيدجلال درباره داوران درست مي‌گويد

وى در خصوص انتقادى که سيدجلال حسينى نسبت به داورى و کارشناسان داشت گفت: با سيدجلال موافقم و البته داوران اشتباه مى کنند. اما اينگونه اظهارنظرها باعث مى شود آنها تحت فشار قرار گيرند. اخطار اول به کمال کاميابى نيا مديريت شده نبود و البته داوري در ديدار برابر ذوب آهن مناسب بود.


گل نزدن حقيقت است

اين مشکل ماست که گل نمي‌زنيم. ما موقعيت‌هاي گلزني خوبي داريم اما آمار گلزني‌هاي ما خوب نيست و اين يک حقيقت است.

 
هنوز درباره تيم‌ملي چيزي نمي‌دانم

برانکو در پاسخ به سوالي درباره در اختيار قرار دادن يا ندادن ملي‌پوشان به تيم‌ملي هم گفت: هنوز درباره تيم‌ملي چيزي نمي‌دانم چون رسما برنامه به ما اعلام نشده و من نمي‌توانم در اين‌باره حرف بزنم. اما در برنامه قبلي‌اي که ديدم چنين چيزي نبود ولي امروز به من گفتند که اردوي امارات براي تيم‌ملي برگزار مي‌شود. با اين شرايط من نمي‌دانم برنامه ليگ چگونه خواهد بود اما برنامه ليگ قهرمانان آسيا فيکس شده.

 ليستم را مشخص کرده‌ام

پاسخ بعدي برانکو به سوالي درباره فهرست نقل و انتقالات زمستاني پرسپوليس بود که او گفت: ليست من براي نقل و انتقالات مشخص شده و آن را به باشگاه اعلام کرده‌ام.

 
يک روز از مهدي تعريف مي‌شود و يک روز انتقاد

بازيکن بايد تمرين کند و خودش را در مرز آمادگي نگه دارد، امروز ساسان انصاري را با طارمي مقايسه مي‌کنند و فردا ممکن است مهدي ترابي را با انصاري مقايسه کنند. بازيکناني که در پرسپوليس حضور دارند بايد آماده باشند، کار کنند و آمادگي زندگي تحت فشار را داشته باشند. هر بازيکني که در تيم‌هاي بزرگ بازي کند بايد آمادگي رو در رويي با فشار و چالش را داشته باشد و بداند رسانه‌ها و کارشناسان مقايسه‌هاي خود را خواهند داشت. يک روز از مهدي تعريف مي‌شود و يک روز انتقاد؛ اين طبيعي است.


شايد انصاري را بفروشيم

من از ريز و بم قرارداد انصاري خبر ندارم اما اين را مي‌دانم که اين شانسي براي اوست که از فوتبال پول دربياورد اما اختيار اين مساله به باشگاه برمي‌گردد. من به او نياز دارم اما اگر باشگاه در اين‌باره تشخيص لازم را بدهد اين يک مساله راهبردي است و شايد فروش او به سود پرسپوليس باشد.

 
رونالدو را مي‌آوريم

آخرين سوال خبرنگاران از برانکو درباره رفع مشکل گلزني در صورت حضور بازيکنان جديد براي خط حمله بود. برانکو با شوخي به آنها گفت: صبر کنيد جام باشگاه‌هاي جهان تمام شود شايد رونالدو را بياوريم!

 
زهيوي، رفيعي و ...

خبرنگاران بعد از اين سوال درباره حضور بازيکناني مثل سروش رفيعي و رحيم زهيوي پرسيدند که برانکو به آنها گفت در مورد بازيکنان صحبت نمي‌کنم تا زماني که اتفاق قطعي در اين‌باره رخ بدهد.
 
منبع:ورزش سه
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html